Kaski Creative Agency® → Menu ← Takaisin
FI | EN

Logistiikassa 3 sekuntia voi olla 9 miljoonan arvoinen

Ziirto

Kommunikaation uusi taso. Niin ja markkinoinnin sekä liidien keräämisen.

Miten tehdään sisälogistiikasta kiinnostavaa? Siinä aika selkeä pulma, jonka kanssa Ziirto meitä lähestyi.
Ja samalla, miten herättää huomiota kohderyhmässä, eli yritysten sisälogistiikasta vastaavien henkilöiden keskuudessa.

Sisälogistiikka on siitä mielenkiintoinen liiketoiminnan alue, että yrityksen sisällä ehditään pohtia sitä kohtuullisen harvoin, mutta hyvällä suunnittelulla ja optimoinnilla sillä voi olla valtava merkitys yrityksen tulokseen.

Siksi päätimme muuttaa kommunikationaalista tulokulmaa vahvasti insinöörimäisestä tuotelähtöisyydestä siihen, mitä asiakas ennen kaikkea Ziirron palveluista saa — parempaa tulosta.

Tältä pohjalta loimme visuaalisen ilmeen terävöityksen, uuden tone-of-voicen, viestikärjet, verkkosivujen kokonaisvaltaisen uudistuksen, sekä kohderyhmiä tiukasti puhuttelevan liidejä generoivan kohdennetun kampanjan, tekoälyä hyödyntäen, totta kai!

• Brändimuotoilu • Markkinointi • Verkkopalvelut