
Sari Heinilä aloitti Kasken toimitusjohtajana
Salomaa Groupiin kuuluvan Kaski Creative Agencyn uudeksi toimitusjohtajaksi on valittu Sari Heinilä.
Sarilla on yli 20 vuoden kokemus johtotehtävistä eri markkinointiviestintätoimistoissa. Hänen aiempia toimistojaan ovat mm. TBWA Helsinki, hasan & partners sekä viimeksi Vapa Media.
Toimitusjohtajan valinnassa painoi Sarin laaja ymmärrys sekä b2c- että b2b-markkinoinnoista mm. brändin rakentamisen, mainonnan, asiakkuusmarkkinoinnin, sosiaalisen median ja sisältöjen parista.
– Kaski on nostanut viime vuosina merkittävästi kunnianhimoaan. Nousu noteerattiin jo alan kilpailuissa keväällä. Asiakastyytyväisyys on hyvä, ja sekä strategisen että luovan suunnittelun laatua arvostetaan. Nyt haimme tuloshakuista ja laaja-alaista osaajaa, joka etsii niin Kasken asiakkaille kuin Kaskelle itselleenkin intohimoisesti kasvun paikkoja ja osallistuu päivittäiseen asiakastyöhön. Sari täyttää hienosti nämä kriteerit, kertoo Kasken hallituksen puheenjohtaja Kirsi Harra-Vauhkonen.
Kolmen kaupungin Kaskella on Helsingin, Tampereen ja Turun toimistoissa yhteensä 15 markkinointiviestinnän ammattilaista.
– Jokaiselta markkinointieurolta odotetaan nyt yhä parempaa, mitattavasti todennettavaa tuottoa. Se vaatii aidosti kohderyhmää puhuttelevia konsepteja, jotka kestävät aikaa ja vaikuttavat niin mielikuvien kuin toiminnan tasolla. Kaskella on kiitettävä määrä laaja-alaista kokemusta siitä, miten markkinointi saadaan tuottamaan vahvaa tulosta johdonmukaisella yhteistyöllä, kertoo Kasken uusi toimitusjohtaja Sari Heinilä.