Markkinointikonsepti kierrätyskuitulinjalle

Valmet OCC

Markkinointikonsepti kierrätyskuitulinjalle

Lähtökohta
Valmet on suomalainen suuryritys, joka toimii yli kolmessakymmenessä maassa. Valmet toimittaa teknologiaa, automaatiota ja palveluita lähes kaikille teollisuuden toimialoille, pääasiassa kuitenkin sellu-, paperi- ja energiateollisuuteen. 

Valmet OCC-kierrätyskuitulinja edustaa alallaan globaalisti johtavaa teknologiaa. Sen avulla kierrätysmateriaaleista saadaan hyödynnettyä kuidut jatkojalostettuihin pakkauksiin useammin kuin millään muulla teknologialla. Työ on tärkeää, jotta arvokkaita neitseellisiä raaka-aineita voidaan säästää, sillä sadat miljoonat ihmiset vastaanottavat paketteja päivittäin ja määrä kasvaa nopeasti. 

OCC-teknologian markkinointiviestintään ja sisäiseen markkinointiin kaivattiin uutta tehoa, jotta ymmärrystä teknologian merkittävyydestä ja edelläkävijyydestä saataisiin kasvatettua kaikissa sidosryhmissä. 

Ratkaisu
Loimme yhteisen worksopin pohjalta Time to think inside of the box -konseptin. Konsepti sisältää pääviestin, tarinan, tiiviin hissipuheen ja avainkuvaston. Globaalin viestinnän pääkanavana niin sisäisille kuin ulkoisillekin sidosryhmille on video, jonka käsikirjoitimme, tuotimme, ohjasimme ja leikkasimme.