Kaski Creative Agency® → Menu ← Takaisin
Fin | Eng

Malja kestävälle kauneudelle

Eckes-Granini

Kuinka kommunikoidaan elintarvikkeiden hyvistä vaikutuksista?
Terveysvaikutteiset ja muut ”hyvää tekevät” elintarvikkeet ovat kaupan hyllyllä valtavirtaa. Olipa tuoteryhmä mikä tahansa, iso osa brändeistä kertoo jostain myönteisestä vaikutuksesta. Syöminen ja juominen ovat muuttuneet terveyden - tai vähintäänkin hyvinvoinnin - edistämiseksi.

Marli Vital -mehujen omena-litsi -uutuuteen on lisätty kollageenia ja c-vitamiinia – ainesosia, jotka ovat tärkeitä mm. ihon, hiusten ja kynsien hyvinvoinnille. Toisin kuin kategorian mainonnassa on tapana, Marli Vital ei lähtenyt ryppyotsaisesti kertomaan yleisölle asiastaan vaan valjasti kampanjakasvoksi Mona Lisan. Joten skool kestävälle kauneudelle – se nimittäin tulee sisältäpäin!

 

• Markkinointiviestintä ja kampanjat • Video-, animaatio- ja digitaalinen tuotanto

Marli Vital - Lehtiaukeama