MacPeople

Brändistrategia ja palveluliiketoiminnan muotoilu

Lähtökohta
MacPeople on Suomen pitkäikäisimpiä Apple-laitteiden ja Adobe-ohjelmistojen asiantuntijoita. Yritys tarjoaa laitteiden ja ohjelmistojen lisäksi kumppaneilleen myös laajasti erilaisia ICT-tuki-, -huolto, -ylläpito ja -asiantuntijapalveluita.

MacPeople toimi aiemmin Humac-nimellä MacPeople Groupin alla. Brändihierarkiaa haluttiin selkiyttää ja tuoda MacPeople käyttöön myös asiakasbrändinä. Nimenvaihdoksen myötä yritykselle tuli määritellä myös uusi brändistrategia ja -identiteetti sekä selkeä tuotteistus kattavan palvelutarjonnan markkinointiin.

Luova ratkaisu
Uusi brändi sai yrityksen olemassa oleviin vahvuuksiin ja tulevaisuuden tavoitteisiin nojaavan identiteetin. Yhteisen workshopin tuloksena MacPeoplelle työstettiin muun muassa tavoitteet, arvot, asiakaspersoonat, asiakaslupaus, tone-of-voice, tarina, hissipuhe sekä brändipersoonaan sopiva visuaalinen ilme; logo sekä muu graafinen ilme väri- ja akuvamaailmoineen.

MacPeople haluaa ottaa asiakkailtaan IT-huolet pois ja lupaa olla henkilökohtaisesti tukena aina kun sitä tarvitaan, jotta asiakas voi keskittyä olennaiseen ja pitää tuottavuutensa korkealla. Lupaus ’Kaikki järjestyy’ ja asiakkaalle räätälöitävät Mielenrauha-palvelut kertovat yrityksen arvoista ja tavasta toimia läpi organisaation.

Kaikki järjestyy.

MacPeople on maan kokeneimpia Apple- ja Adobe-asiantuntijoita. Apple Premium Reseller -kumppanina paras varasto, nopein saatavuus ja kilpailukykyinen hinta.