Lillan Hotel & Kök

Brändimielikuvan vahvistaminen ja mainonta digikanavissa

Lähtökohta
Lillan Hotel & Kök on Tampereella toimiva korkeatasoinen boutiquehotelli ja ravintola. Hyvä maine on kiirinyt asiakkaalta toiselle, joten merkittäviin markkinointipanostuksiin ei aiemmin ollut tarvetta. Pandemian aikana pieni hotelli pystyi tarjoamaan ihanteellisen ympäristön joko staycation-lähimatkailuun, etätöiden tekemiseen ja pieniin kokoontumisiin – Lillanissa oli muun muassa mahdollisuus illastaa ja nauttia aamiaista omassa huoneessa. Tätä potentiaaliset asiakkaat eivät kuitenkaan voineet saada tietoonsa muuten kuin markkinointiviestintää tehostamalla ja kertomalla Lillanin erityislaatuisuudesta parhaalla mahdollisella tavalla, laadukkaasti liikkuvan kuvan keinoin.

Ratkaisu
Hotellille suunniteltiin ja tuotettiin Lillan Story -video, jonka kautta potentiaalisten asiakkaiden on mahdollista tutustua sympaattisiin huoneisiin, kauniiseen kokoustilaan, herkulliselle aamupalle tai oman keittiömestarin illalliselle. Video nostaa pääosaan hotellin uniikin tunnelman, tarjonnan ja kodikkaan luksuksen. Samalla otettiin laadukkaat valokuvat. Videoklippejä ja stillejä hyödynnettiin digimainonnassa. B2C-kohderyhmää tavoitettiin Facebookissa ja Instagramissa, ja B2B-kohderyhmää Linkedinissä.

“Olen todella tyytyväinen Kaskeen. Tuntui, että puhuimme heti samaa kieltä ja he myös auttoivat näkemään asioita uudesta kulmasta. Saimme välitettyä Lillanin tunnelmaa ja nostettua profiilia. Olen saanut lopputuloksesta paljon hyvää asiakaspalautetta.”

Paula Pohjola
Lillan Hotel & Kök, omistaja