Uusi puolukka-karpalo-rosmariini -juoma, jonka E- ja C-vitamiinit suojaavat soluja.
Haaste
Marli Vital -mehujuomat ovat raikkaita ja hyvänmakuisia koko kansan suosikkeja, joihin on lisätty hyvinvointia edistäviä ainesosia. Uutuusvariantti saa makunsa puolukasta, karpalosta ja rosmariinista – raaka-aineista, jotka sisältävät erityisen paljon luontaisia vastustuskykyä parantavia antioksidantteja. Kampanjan haasteena oli tavoittaa suuren yleisön huomio flunssakauden kynnyksellä, jolloin kilpailevien vaihtoehtojen markkinointi on kiihkeimmillään. Korona-epidemia loi luonnollisesti kampanjalle lisähaasteita ja aivan erityislaatuisen viitekehyksen.
Ratkaisu
Kampanjan luova ratkaisu mietittiin median ehdoilla: ymmärrettävä ja nopeasti avautuva visuaalinen idea, jolla tuote-etu ja ”suoja ulkoisilta uhilta” dramatisoidaan näyttävästi ja voimakkaasti. Lopputulos on vaikuttava ja emotionaalisesti palkitseva ”liikkuva juliste”, simppeli ja hyvän näköinen.