‹ Kaikki uutiset

Kaski on syystäkin pähkinöinä – olemme joulukuussa avautuvan UROS LIVE -areenan markkinointiviestinnän kumppani!

Tampereelle avautuva maailmanluokan elämysareena UROS LIVE valitsi Kasken markkinointiviestinnän kumppanikseen. Kilpailutukseen kutsuttiin kuusi toimistoa Pirkanmaalta ja pääkaupunkiseudulta. 

”Kasken näkemys otti huomioon areenan ainutlaatuisen liiketoimintamallin ja -kokonaisuuden. Se poikkesi muista ehdotuksista ilahduttavilla ideoilla, mutta samalla käytännönläheisyydellään, jossa otettiin huomioon meidän erilaiset kohderyhmämme. Kaiken kaikkiaan yhteistyö on lähtenyt käyntiin sujuvasti. Areenan palveluekosysteemin uniikkius ja monimuotoisuus on auennut Kaskelle jo tähänastisen prosessin aikana hienosti”, iloitsee UROS LIVE -areenan myyntijohtaja Elina Tikkakoski.

Yhteistyötä tehdään tiiviisti ja monipuolisesti markkinointiviestinnän eri osa-alueilla.
”Tämän mittaluokan tilaisuuksia on tarjolla kerran elämässä – jos silloinkaan. Pääsimme ensitöiksemme pohtimaan UROS LIVE -areenan identiteettiä ja ilmettä vaiheessa, jossa siirrytään rakennushankevaiheesta suuren yleisön elämysten tuottajaksi. Nyt käsillä on monenlaista käytännön sisältö- ja kampanjasuunnittelua. Pesti on meille hurjan innostava ja hienolla tavalla haastava, koska täysin vastaavaa toimijaa ei ole Suomessa aiemmin ollut. Odotamme innolla yhteistyön syvenemistä”, hehkuttaa Kaski Agencyn Tampereen toimiston vetäjä Tia Lilius.