‹ Kaikki uutiset

Kakkua! Kaski Agency täyttää viisi vuotta.

Kaski laitetiin kytemään syksyllä 2016 kun mainostoimistobrändi Adsek oli hyvin palvelleena tullut tiensä päähän. Nimen lisäksi uusiksi laitettiin myös toimiston strategia: fokus siirtyi entistä vahvemmin laadukkaaseen suunnitteluun – niin luovaan kuin strategiseen.

Viiden vuoden aikana Kaskessa on tapahtunut paljon. Olemme saaneet uusia asiakkaita ja uusia lahjakkaita ihmisiä, ja kasvukäyrämme on osoittanut koilliseen. Jokaisella tilikaudella olemme edenneet oikeaan suuntaan. Kompaktista koosta huolimatta palveluportfoliomme on ollut alusta lähtien laaja: strategisen ymmärryksen ja laadukkaan luovan suunnittelun lisäksi koodit, videot, animaatiot sekä liikegrafiikat ovat hoituneet omasta takaa, ja silloin kun on tarvittu esim. median, tutkimuksen tai analytiikan osaamista, olemme kääntyneet Salomaa-kumppaniemme puoleen. Meidän kauttamme asiakkaamme saavat halutessaan kaikki tarvitsemansa markkinointipalvelut.

Kilpaillussa markkinassa menestyvällä mainostoimistolla pitää mielellään olla jokin laadullinen erotteleva tekijä, jonka ansiosta se tekee asiakkaalle itsestään välttämättömän vuodesta toiseen. Kaskella se on varmaankin sitkeä kiinnostus tekemisen tuloksia kohtaan – luovasta kunnianhimosta tinkimättä. Me uskomme menestyvämme pitkällä aikavälillä, kun pystymme tuottaman asiakkaillemme kasvua jonkun mitattavan parametrin kautta: eurojen, prosenttiyksiköiden, myönteisten mielikuvien, tykkäämisten, työhakemusten tai minkä tahansa muun ulottuvuuden kautta, johon brändillä, viestinnällä ja markkinoinnilla voidaan vaikuttaa.

Kovasti olemme kiinnittäneet huomiota myös palvelumme laatuun. Haluamme täyttää odotukset ja mielellään ylittää ne. Käytännössä tämä tarkoittaa sellaisia konkreettisia asioita kuin innostuneisuutta, palvelun nopeutta, ehdotusten lukumäärää, tuotannon virheettömyyttä ja suoraselkäistä kommunikaatiota. Ja mikäli on uskominen asiakastyytyväisyystutkimuksiin, näissä asioissa olemme onnistuneet erinomaisen hyvin.

Palvelun laaduksi voi kutsua myös kaikille kaskilaisille ominaista tapaa ilmaista itseään. Karsastamme markkinointijargonia ja puhumme mielellämme helppotajuisesti ja ymmärrettävästi. Vierasperäisten käsitteiden viljely ja trendi-ilmaisujen toistuva käyttö ei kuulu Kasken toimintakulttuuriin. Asiat pitää sisäistää ja hallita niin hyvin, että ne osaa selittää vaikka omalle äidille.

Näistä asemista on hyvä lähteä kohti seuraavaa viisivuotiskautta!

Markus Lehtonen