Risella

Nopean kokkaajan paras kaveri

HAASTE
Suomalaisten oma riisimerkki Risella on kasvanut ja kehittynyt jatkuvasti. Loppuvuodesta 2018 Risella etsi itselleen uutta mainostoimistokumppania sekä mainonnan linjaa. KASKI Agency voitti kilpailutuksen. Risellan tuorein tuoteuutuus on alkuvuodesta 2019 lanseeratut valmisriisipussit. Niiden lanseeraukseen haluttiin mainontaa, joka kertoo uutuustuotteesta ytimekkäällä, kiinnostavalla ja hauskalla tavalla. Ne ovat alkaneen yhteistyömme ensimmäisiä hedelmiä.

RATKAISU
Suunnittelimme Risellalle uuden mainonnan konseptin: paras kaveri. Hyvään ruoka-annokseen ei yksi ainesosa riitä. Lohi tarvitsee mielellään kaverin – aivan niin kuin liha, kana tai kasviksetkin. Risella on paras kaveri. Ja Risellan mainiot uudet valmisriisit valmistuvat hetkessä.   Säilöntäaineeton Risella valmisriisi = nopean kokkaajan paras kaveri! Lanseerausvaiheen markkinointiviestintään kuuluu mm. kaksi eri TV-mainosta sekä sosiaalisen median toimenpiteitä.